Platform funkciók ERP funkciók Esettanulmányok Bevezetés Árak Kapcsolat Digitális munkaerő

Kézen fogva a sikeres bevezetéshez

Egy új rendszer bevezetése komoly változás. Mi nem hagyjuk magukra az ügyfeleinket - személyes jelenléttel, alapos felkészítéssel és 5 nagy (ezen belül meg egy csomó kis) lépésből álló módszertannal garantáljuk, hogy a változás sikeres legyen.

Miért van szükség ilyen alapos bevezetésre?

Egy egyedi platform bevezetése nem szoftver telepítés. Ez komplex szervezeti változás, ahol a technológia csak az eszköz - a lényeg az, hogy a dolgozókhoz, a folyamatokhoz és a cég kultúrájához harmonikusan illeszkedő megoldást adjunk át.

A valóság: A legtöbb rendszerbevezetés azért bukik el, mert túl gyorsan, túl felületesen vagy túl "technikai" szemlélettel közelítik meg. Mi más utat járunk.

A mi megközelítésünk: Nem szoftvert szállítunk, hanem digitális transzformációt vezetünk. Megismerjük a céget, megértjük a folyamatokat, és fokozatosan, biztonságosan alakítjuk át rendszerünket a Ti működésetekhez.

Őszintén kommunikálunk: Ha valamiről úgy látjuk, lehetne másként, lehetne hatékonyabban, azt is elmondjuk. Sok helyen láttunk már vállalati működést, de azt is tudjuk, hogy mindenkinek a sajátja a legjobb..

A vállalat működését feltérképezve készítünk működési ábrát - ha szükséges

Nálatok is rajzolunk ilyet ha kell
Testre szabható alapok
1. fázis

Ismerkedés és alapos felmérés

Az első lépések a bizalom és a kölcsönös megértés felépítéséről szólnak.

  • Első online találkozó: Ismerkedünk, beszélgetünk a kihívásokról, célokról és elvárásokról. Fontos, hogy mindkét fél őszintén mondja el, mit vár a közös munkától.
  • Kölcsönös döntés: Nem minden cég való nekünk, és mi sem vagyunk jók mindenkinek. Őszintén megmondjuk, ha úgy látjuk, nem tudunk segíteni.
  • Előszerződés és titoktartás: 30 napos előszerződéssel indulunk, ami biztosítja mindkét fél számára a bizalmi keretet.
  • Csapatépítés: Kiválasztjuk a felelősöket mindkét oldalon és beállítjuk a kommunikációs csatornákat.
Testre szabható alapok
2. fázis

Valós működés megismerése

Itt kezdődik az igazi munka - megérteni hogyan dolgoztok valójában.

  • Fejlesztői sandbox hozzáférés: Bepillanthattok a platform lehetőségeibe, bár az tiétek majd egészen más lesz.
  • Személyes jelenlét a cégnél: Kimegyünk és 2-4 órás blokkokban megfigyeljük, hogyan zajlik a valós munka. 1-3 alkalommal, szükség szerint.
  • Folyamatok feltérképezése: Minden munkafolyamatot dokumentálunk és leképezzük - ki mit csinál, mikor és miért.
  • Rejtett igények feltárása: Gyakran kiderül: "Ja, ezt amúgy így szoktuk..." - ezeket is meg kell értenünk. Időben!
Testre szabható alapok
3. fázis

Az egyedi rendszer kialakítása

Most születik meg az a platform, ami tényleg az Tiétek lesz.

  • Személyes környezet létrehozása: Külön, izolált rendszert állítunk fel csak az Ti igényeikre.
  • Közös átalakítások: Együtt dolgozunk a személyre szabáson - kinézet, menük, munkafolyamatok.
  • Saját adatok betöltése: Az Ti termékeitek, partnereitek, adataitok kerülnek be a sandbox környezetbe.
  • Agilis tesztelés: Próbálgatjuk, alakítgatjuk, finomhangoljuk - amíg optimális nem lesz.
Testre szabható alapok
4. fázis

Összekapcsolás és felkészítés

A technikai összekötések és az emberi felkészítés egyaránt kritikus.

  • API-k és integrációk: Bekötjük a webáruházat, a számlázó programot, a levelezőt - minden amit használtok.
  • Átfogó oktatás: Végig tartó folyamat, de itt külön hangsúlyt kap - mindenki megtanulja a saját szerepét.
  • Adattisztítás és leltár: Ha készletkezeléssel dolgoznak, precíz kiinduló állapottal szeretnénk indulni.
  • Próbafutások: Nem megyünk élőbe, amíg mindent többször át nem teszteltünk.
Testre szabható alapok
5. fázis

Biztonságos éles indulás

Amikor minden készen áll, akkor sem hagyjuk magukra őket.

  • Tiszta adatbetöltés: A tesztelés után friss, rendezett adatokkal indulunk.
  • Fokozatos átállás: Nem egyik napról a másikra váltunk - a régi és új rendszer párhuzamosan fut egy ideig.
  • Intenzív support: Az első hetekben extra figyelemmel kísérjük a működést.
  • Folyamatos finomhangolás: Az első valós használat során még mindig alakítunk, ha kell.
Testre szabható alapok
Eredmény

Tényleg a Tiétek lesz

Amit így vezetünk be, az valóban működik és hosszú távon stabil.

  • Nincs meglepetés: Senki nem megy élesbe úgy, hogy ne tudná pontosan, mit fog kapni.
  • Nincs ellenállás: A fokozatos váltás és a folyamatos oktatás minimálisra csökkenti a belső feszültségeket.
  • Gyors megtérülés: Mire élesen indulunk, mindenki tudja használni a rendszert - nincs hónapokig tartó "ez a gomb meg mi?".
  • Hosszú távú siker: Amit így vezetünk be, az évekig stabil alapot ad a cég működéséhez.

Minden telepítés más - kinézetben és működésében is

Különböző Donkey platform megjelenések

Színek, elrendezés, menük - minden úgy néz ki, ahogy nektek kell. Bármikor hozzá tudunk nyúlni, igazítani, fejleszteni.

Ez időigényes és nincs ingyen

Egy ilyen alaposságú bevezetés 2-4 hónapot vesz igénybe, és jelentős közös munkát igényel mindkét féltől. Nem "telepítünk egy programot", hanem ráalakítjuk a megoldást a cég működésére.

Csak akkor vágjatok bele, ha:


Van időtök és energiátok a közös munkára

Tudjátok, hogy a változás nehézségekkel jár

Hajlandóak vagytok befektetni egy hosszú távú megoldásba

Vannak felelősök, akik végigviszik a projektet velünk


Ha ezek adottak, akkor garantáljuk, hogy olyan rendszert kaptok, ami tényleg a Tiétek lesz - és ami hosszú távon valódi versenyelőnyt jelent a piacon.

Tanúbizonyságok

Miért működik ez a módszertan?

Az esettanulmányainkban láthatjátok: minden ügyfél más utat járt be, de a módszertan mindenhol sikeres volt.